Salora 19LED8000T

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Salora 19LED8000T op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

seppdroid 05-02-2015
Geschreven voor: Salora 19LED8000T

Zeer mooie tv! heerlijk voor gaming (aan bureau!) met de speciale "gaming stand" komt het beeld zeer snel binnen (Xbox 360 & PS4) nog beter voor pc gaming 2 de zelvde schermen (geweldig voor battlefield 3) ;-)

acasteli 10-09-2013
Geschreven voor: Salora 19LED8000T

Ik heb deze TV nog maar een paar dagen maar ben nu al zeer tevreden. Hij heeft mooi beeld, en de USB ingang met mediaplayer is zeer uitgebreid. Je kunt er zelfs een externe harddisk op aansluiten. Wat films betreft leest hij dan tot nog toe alle soorten bestanden.
Ik had hem bij Bol.com besteld, maar de eerste was bij UPS zodanig behandeld dat hij niets deed, de tempex hoek onder in de doos was helemaal stuk. De tweede die ik kreeg werkte prima.
bij duurzaamheid heb ik 5 ingevuld, moet eigenlijk nvt zijn maar dat werd niet geaccepteerd!!!